De Kistenkoning probeert je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen te bezorgen. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
Let op: kijk voor de juiste levertijd bij de beschrijving van het product!
De fruitkisten worden verpakt per drie kisten. Als je meer dan drie kisten hebt besteld, worden dit dus meerdere pakketten. Het kan voorkomen dat deze niet op dezelfde dag worden geleverd. Wanneer na twee dagen het andere pakket of pakketten nog niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Een bestelling die buiten Nederland bezorgt wordt, kan 3 tot 4 werkdagen extra in beslag nemen.
De Kistenkoning laat de fruitkisten of meubels bezorgen via Transmission, DHL of DPD.
Het kan voorkomen dat de track & trace code die je hebt ontvangen, het nog niet doet. Dit komt omdat de bezorgdienst de bestelling nog niet heeft gescand. Doet de track & trace code het na 2 werkdagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Je kunt fruitkisten afhalen op het afhaalpunt in Oosterwolde. Om een afspraak te maken, kun je bellen of contact opnemen via de e-mail. De contactgegevens kun je vinden op de contactpagina.
Verzendkosten & servicekosten
Waar worden de verzendkosten op gebaseerd?
Welke service biedt De Kistenkoning nog meer?
Verzendkosten & servicekosten
De verzendkosten worden gebaseerd op het gewicht en afmetingen van het product.
De fruitkisten zijn beschikbaar in verschillende kleuren. Wij verven de fruitkist voor je. Dit heeft een meerprijs van 5 euro. Ook is het mogelijk om wieltjes onder de fruitkisten te laten monteren. Dit heeft een meerprijs van 7.50 euro.
Bij sommige meubels kun je kiezen voor het liggende type kist, of het staande type kist. Aan de hand van deze keuze, word de meubel verder voor afgemaakt. Dit heeft geen meerprijs.
Bestelling plaatsen
Een bestelling bij De Kistenkoning is eenvoudig. Plaats de gewenste fruitkisten of meubels in je winkelmandje. Controleer de bestelling op het aantal kisten en het type kist. Indien je nog niet ingelogd bent, kun je inloggen of een account aanmaken. Vul je adres- en contactgegevens in. Daarna kun je kiezen voor een betaalmogelijkheid. Je kunt onder andere kiezen uit betalen via iDeal, Paypal en directe bankoverschrijving.
Kies voor "bestelling plaatsen" om de bestelling af te ronden. Indien je niet achteraf betaald, word je doorgestuurd om in je veilige bankomgeving te betalen.
Een bestelling die al geplaatst is, kan niet meer worden gewijzigd. Wel kun je de bestelling annuleren, indien deze nog niet verzonden is. Als je niet meer kunt annuleren, stuur dan eventueel de producten retour of neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Producten
Sommige fruitkisten kun je kopen inclusief voor gemonteerde lampen. Deze lampen kun je gemakkelijk vervangen. Mochten de lampen binnen twee maanden stuk gaan, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen je gratis nieuwe lampen toe.